Obsługa administracyjna

Stale rozwijamy naszą ofertę, dostosowując ją do rosnących oczekiwań i potrzeb klientów, dlatego włączyliśmy w nią administracyjną obsługę firmy. Chętnie podejmiemy się obsługi Państwa firmy, gwarantując profesjonalizm, rzetelność i terminowość obsługi. Powierzenie spraw administracyjnych BRK Finanse to najlepszy sposób na poprawne i sumienne prowadzenie dokumentacji i korespondencji firmy. Zredagujemy i przygotujemy dla Państwa wymagane pisma, jak umowy wszelkiego rodzaju, sprawozdania, bilanse, raporty czy regulaminy w sposób rzetelny i zgodny z wymogami prawa.
Nasz zespół z niezwykłą dokładnością zadba o porządek w dokumentach, ograniczając Państwa udział w męczącej tzw. papierologii, stosownie wszystko opisując i archiwizując, a także dbając o terminowy i prawidłowy obieg dokumentów. Oferujemy również możliwość przechowywania dokumentów, dzięki czemu zyskają Państwo dodatkową przestrzeń dla siebie. Obsługa administracyjna przerzucona na BRK Finanse to powierzenie dokumentacji odpowiedzialnym specjalistom, którzy – zgodnie z etyką zawodową – do spraw swoich klientów pochodzą odpowiedzialnie, z poszanowaniem zasad poufności i bezpieczeństwa przekazywanych danych.
  • Administracyjna obsługa biura:

  • załatwianie wszelkich spraw administracyjnych w imieniu klienta
  • udostępnianie adresu pocztowego
  • prowadzenie i przekierowywanie korespondencji
  • przechowywanie dokumentów
  • usprawnienie obiegu dokumentów
  • redagowanie pism (umowy, sprawozdania, regulaminy, bilanse itp.)
  • inne zlecenia

Skontaktuj się

w celu uzyskania szczegółowej wyceny

Wyceń